« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie jej prawomocności.

4. Sprawozdanie Starosty z działalności Zarządu w okresie międzysesyjnym.

5. Interpelacje, zapytania i wnioski radnych.

6. Rozpatrzenie projektów oraz podjęcie uchwał w sprawie:

a) rozpatrzenia skargi na działanie Dyrektora Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Wadowicach;

c) wyrażenia zgody na zawarcie umów o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w powiatowych przewozach pasażerskich, dla których organizatorem jest Powiat Wadowicki;

d) udzielenia bonifikaty od opłat rocznych z tytułu trwałego zarządu Powiatowemu Urzędowi Pracy w Wadowicach za nieruchomość położona w Wadowicach przy ul. Mickiewicza 27;

e) udzielenia przez Powiat Wadowicki dotacji celowej Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach na realizację zadania pod nazwą: „Zakup wyposażenia i sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia działań ratowniczych”;

f) zmiany uchwały Nr XXVI/175/25 Rady Powiatu w Wadowicach z dnia 20 listopada 2025 r. w sprawie udzielenia przez Powiat Wadowicki dotacji celowej Zespołowi Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach na realizację zadania pod nazwa: „Zakup sprzętu wykorzystywanego do prowadzenia działań ratowniczych”;

g) ustalenia trybu udzielania i rozliczania oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji udzielanych z budżetu Powiatu Wadowickiego dla publicznych i niepublicznych szkół i placówek prowadzonych przez osoby fizyczne i osoby prawne niebędące jednostkami samorządu terytorialnego;

h) złożenia wniosku o udzielenie zezwolenia na utworzenie oddziału o profilu mundurowym w II Liceum Ogólnokształcącym im. ks. Stanisława Staszica w Wadowicach wchodzącym w skład Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 2 w Wadowicach oraz zobowiązania się Powiatu Wadowickiego do ponoszenia kosztów kształcenia w tym oddziale;

j) wprowadzenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Wadowickiego przyjętej uchwałą Rady Powiatu w Wadowicach Nr XI/71/24 w dniu 19.12.2024 r.;

m) ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2025

7. Odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.

8. Oświadczenia radnych.

9. Sprawy bieżące.

10. Zakończenie obrad.

« Powrót do strony głównej